Анатолій Удод , Проект в'їздного знаку міста Леб... , В'їздний знак міста , Вход в сквер , Вход в сквер , Тренеры. , Вхід до Школи №1 , Художественній музей , На юбилее Леднева Д.Я. , Троян Анатолій Григорович ,
Город глазами иностранного туриста , Субсидия 2016 рік , Змінено назви вулиць в Лебедині , податок на нерухомість з 1 січня... , Как помочь мужу стать успешным? , Советы для Вашего успеха , Депутати по вулицях , ГРАФІКИ прийому громадян з особи... , ПРОГРАМИ КАНДИДАТІВ , Графік вивозу побутовиз відходів... ,
Одержані повідомлення
Николай Петрович
В стране война, уже сколько горя принесла в Лебединский район. Но только видать деньги закривают глаза и уши нашим предпринимателям и властям города. Каждые выходные дни звучат салюты, песни, пляски .Сколько еще нужно горя что бы это все приостановить? Сколько еще ночами будут поить нашу молодежь? Бары рестораны площадки - каплю совести надо иметь тем кто это все покрывает.

Відповідь: З Вами повністю погоджуюся. Але є законодавство, яке не суперечить тому, що відбувається, і заборонити підстав у влади – не має. Все це повинно бути на совісті кожного, хто відпочиває і хто продає. Якщо у Вас є інформація, хто це все покриває і наживається на цьому – дайте нам, ми засвітимо їх людям і проведемо відповідну роботу.
А попросту говорити про війну і горе, Ви пробачте, ми кожен день проводимо роботу і реально допомагаємо нашим захисникам. Слава Україні!!!.
24. July 2015

Лариса Маркєлова (Виходцевська)
Шановний Анатоліє Григоровичу!
Підкажіть, будь ласка, до кого звернутись з наступним питанням. Мені в спадок дістався будиночок (точніше, квартира в старовинному часному домі по вул. Піонерській, 7), а разом із цим - два величезних дерева, яким вже майже 100 років. Одно з цих дерев трохи нахилилося над дахом. Коли сильний вітер, буває страшно, бо якщо одно із цих дерев впаде на дах, то постраждають всі мешканці нашого будиночку, серед яких є й малолітні діти (особисто у мене їх двоє). Спиляти дерева власним коштом - дуже дорого - у мене немає таких коштів. Чи є в нашому місті організація, що може спиляти ці дерева? Куди можна звернутись?
Дякую.

Відповідь: Лариса, будь-ласка, прийдіть до міської ради і напишіть заяву. Ми Вам допоможемо.
23. July 2015

Саша
Добрий день! Дізнавшись, що планується випуск чергового номера безкоштовної міської газети "Місто моє", хочу внести пропозицію - роздавати цю газету в день іменин Лебедина в центрі міста, або ж покласти стосиком у найбільш людних місцях - приймальні міськради, управліннях освіти та праці (відділ субсидій), в дитсадках, а не розкидати по поштових скриньках тим, кому забажає сам листоноша. Останнє - не метод доносити інформацію до тих жителів Лебедина, яких турбує доля міста.

Відповідь: Пропозиція, що стосується газети «Місто моє» - приймається.
23. July 2015

Тіна
Біля санстанції забур'янені клумби викликають обурення. За літо там ніхто пальцем не пошевелив. Хто повинен навести порядок на одній з центральних вулиць Лебедина?

Відповідь: Спасибі за сигнал. Обіцяю навести порядок.
21. July 2015

Микола
Також в газеті «Життя Лебединщини» від 17 червня 2015 року (на стор. 3) опубліковане оголошення, де ТОВ «Компанія Еко-енергія» повідомляє, що має намір отримати дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря. Тож, якщо у когось є заперечення проти цього наміру, прохання звертатися до Лебединської райдержадміністрації – вул. Сумська, 12 на протязі 30 днів від дня публікації.
Тобто, усі ці роки у нас так жахливо смердить БЕЗ ДОЗВОЛУ???

Відповідь: Не про ті викиди в газеті йде мова. А по запаху лід тронувся, є реальні дії, і я думаю, що в 2016 році питання закриється. Це зі слів керівництва заводу.
20. July 2015

Сергей
Вопрос о речке Ольшанке. Зачем было проводить спасение речки если нету четких планов ? Почему не поставили дамбу ( гатку) в районе 5 школы ? Кто вообще отвечал за очистку и дальнейшую роботу на речке? И почему не обустраиваются мероприятия города на лугу ( есть место, футбольное поле, березовая посадка)сделайте маленький подъезд со стороны ул Карпова вот и парк для отдыха?

Відповідь: Те, що очищення річки не довели до кінця, то в цьому не має провини міста. Фінансування робіт йшло із державного бюджету через головне управління ЖКГ області. І як в державі почалася криза, то фінансування було припинено. Самотужки тягнути такий об’єкт, як річка Вільшанка, місто не має змоги.
Щодо лугу, то міська влада готова всіляко сприяти цим заходам, якщо Ви візьметесь за їх проведення.
12. July 2015

гость
Добрый день, подскажите пожалуйста в этом году есть прогноз по ремонту дороги Лебедин-Будылка...

Відповідь: Раджу з цим питанням звернутися до голови Лебединської райдержадміністрації. Або почекайте до об’єднання міста і району. Тоді дороги, що знаходяться на території району будуть «головною біллю» голови об’єднаної територіальної громади.
02. July 2015

ОЛекса
Шановні керівники міста, знайдіть хоч щось спільне між цією інформацією і тим що фактично будується в парку http://www.lebedinpress.com.ua/kategorii/bez-tsenzuri/735-ekh-prokachus#comment-1560

Відповідь : Як би хто не відносився до будівництва, кому б воно подобалося або не подобалося, але на нього є всі дозвільні документи. В цій ситуації у міської влади «зв’язані руки».
21. June 2015

вячеслав
Шановний Анатолiй Григорович, будь-ласка звернiть свою увагу на смiття, що знаходиться пiд опорами мостiв по вуд. Кобижча I Антонова. такiй кiлькостi воно робить з русла рiчки смердючий ставок. Для цього не потрiбнi великi кошти. Зараз для цього найвдалiший час, коли рiвень води найнижчий, iнакше такi тороси можуть накоiти великого лиха .

Відповідь: Дякую за слушну інформацію. Дійсно, стан річки Вільшанки залишає бажати кращого, особливо поруч з мостами. Найближчим часом комунальними службами міста будуть проведені заходи. Сподіваюся, участь у цій справі приймуть і жителі прилеглих вулиць.
16. June 2015

Олександр
Можна в деталях пояснити, що то за неприємні, удушливі запахи накривають Лебедин вночі. Довго подібне триватиме? Що наша влада робить, аби подібне не повторювалося з року в рік?

Відповідь: Так, дійсно, останнім часом мешканці Лебедина та гості міста потерпають від нестерпного смороду, який становиться регулярним. Найбільше страждають хворі та люди похилого віку, які не можуть покинути квартиру, але і не можуть її провітрювати.
Неприємний запах у місті Лебедині був і раніше. Але останніми днями цей запах став нестерпно сильним та з’являється постійно. З численними скаргами на ситуацію до міської ради звертаються десятки жителів Лебедина. В свою чергу міська рада постійно направляє звернення і до Державної екоінспекції, і до Держсанепідслужби. Але, якщо чесно, ці звернення мало чим допомагають.
По суті, у міської влади зв’язані руки. Від самого підприємства - ТОВ «Компанія «Еко-енергія», що розташоване в с. Будилці Лебединського району, і є джерелом цих запахів, ми отримуємо відповідь, що на протязі 2015-2016 року це питання буде вирішене.
Також в газеті «Життя Лебединщини» від 17 червня 2015 року (на стор. 3) опубліковане оголошення, де ТОВ «Компанія Еко-енергія» повідомляє, що має намір отримати дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря. Тож, якщо у когось є заперечення проти цього наміру, прохання звертатися до Лебединської райдержадміністрації – вул. Сумська, 12 на протязі 30 днів від дня публікації.
15. June 2015

Сергей
Анатолий Григорьевич что делается в Лебедине для предоставления единого админ учреждения. Пора уже что то менять . Бюрократия везде и во всем .

Відповідь: З 2014 року в Лебедині працює Центр надання адміністративних послуг, що знаходиться на вул. Пушкіна, 11. В даному центрі громадяни можуть отримати відповідні послуги, що надаються органами міської влади.
Щодо створення установи, яка б змогла об’єднати всі адміністративні заклади міста, то в нинішніх умовах, це задоволення ми не можемо собі дозволити.
12. June 2015

oleksandr
Любая работа должна делаться на совесть, ДАЖЕ если это и ямочный ремонт. А все отмазки говорят только о том что за таку работу надо наказывать. Это не ремонт если дорога по Ленина не прожила и месяца как там ямы по 30-50см а после дождя так щебень можно продавать как с карьера. Это не ремонт - это позор

Відповідь: Ситуація зі станом доріг у місті, дійсно, дуже важка. І я також погоджуюся, що ямочний ремонт не вирішить проблему, робити треба капітальний. Але потрібно реально дивитися на речі. Капітальний ремонт не робиться не тому, що цього хтось не хоче, а тому, що на нього немає коштів. А кошти це астрономічні, що співставні з річним обсягом міського бюджету.
Щодо того, що покладений асфальт висипається через місяць, то це не правда. Просто дороги у нас такі, що вже після нового ямочного ремонту поруч із заасфальтованими вибоїнами з’являються нові.
І якщо Ви дійсно кожного дня їздите по цих дорогах і у Вас болить серце за їх стан – допоможіть заасфальтувати хоча б 1 кв. м. А це 300-320 грн. Кошти можна перерахувати на цільовий рахунок міської ради: Місцевий бюджет м. Лебедина 50110000, р/р 31514931700010 Код 37345566 МФО 837013 ГУДКСУ Сумської області, з поміткою «на ремонт доріг м. Лебедина» або на рахунок КП «Комбінат благоустрою»: банк: АКБ «Індустріалбанк», м. Лебедин, код банку 21103589 МФО: 313849, р/р: 26007010002986, призначення платежу: «ремонт доріг м. Лебедин».
02. June 2015

Вадим
здравствуйте,когда у нас в парке напротив милицыии закончится позорная стройка??????????? что будет с озером??????????

Відповідь: «Позорная стройка» ведеться відповідно до проектної документації.
А щодо озера, то питання знаходиться на контролі у влади. Найближчим часом планується його очистка.
27. May 2015

Сергей
Анатолий Григорьевич Вы говорите что: Лебедин готов к переменам. Судя по тому как тратятся наши деньги на ремонт дорог,можно с уверенностью сказать : что перемены Вам не очень хочется проводить. Кучи щебня на перекрестках в центре, бросание денег в лужи, клеить дыры в асфальте и пропускать маленькие-это по вашему перемены ? Президент подписал закон о декомунизации - пережитки прошлого ну ни как не хотят уходить с Лебедина .

Відповідь: Сергію, давайте зробимо так: спочатку ми робимо те, що можна зробити по дорогах, мається на увазі і ямковий і капітальний ремонт, а потім поговоримо. Повірте, дороги ремонтують люди, які мають на це повний пакет документів і досвід роботи. На сьогодні дуже важко знайти виконавців робіт, які б працювали тим паче за свої власні ресурси. А за те, що Ви не байдужі до цієї справи, Вам велике спасибі. Про щебінь не забудемо.
18. May 2015

Юлия
Шановний Анатолий Григорович! Чи маєти Ви вплив на редактора нашої міськрайонної газети "Життя Лебединщини"? Сайт газети як не процював так і не працює. Новини місячної давності. Та і кому такі новини потрібні. Можливо це говорить про те, що керує газетою не фахівець?

Відповідь: Газета, дійсно, сьогодні переживає важкі часи, і питання не тільки у тому, що не вистачає коштів, а й у тому що нещодавно її залишили дуже сильні журналісти. Наскільки ефективно вони зможуть пережити ці зміни покаже час. Щодо впливу на газету, то він є, але не такий який би хотілося. З керівником проведемо відповідну роботу і будемо працювати над покращенням.
17. May 2015

гость
Добрый день, хочется узнать как наш мер оценивает ремонт дорог по городу по 5 бальной шкале, например от магазина АТБ до школы №1.
И опять про памятник Фролову... кто занимался сносом оградки и куда она делась, может сдали на металолом??? куда пошли деньги, кто оплатил сие мероприятие?

Відповідь: За ямковий ремонт доріг оцінку ставити не буду тому, це не те, що хочеться робити, але діватися нікуди, без нього не обійтися. В недалекому майбутньому розпочнемо капітальний ремонт, тоді й оцінку виставимо. Огорожу знято для реставрації. Після завершення робіт вона буде поставлена на місце.
12. May 2015

igor
У меня было ДИВНЕ ПИТАННЯ... насчет отгородить двор многоэтажки... зайдите в двор по ул Ленина 34(бывшая общага)-36 (малосемейка) и посмотрите, и дайте ответ на це ДИВНЕ ПИТАННЯ.

Відповідь: Якщо огороджена вся прибудинкова територія багатоквартирного будинку, то це крок у правильному напряму. Мені здається майбутні мешканці цього будинку сприймуть це. Адже на їхній території не будуть паркуватися невідомі машини чи вештатися невідомі люди. Саме головне, щоб огорожа була окрасою, відповідала стандартам і не виходила за межі прибудинкової території.
28. April 2015

Ксенія
Доброго дня, Анатолй Григорович! В минулому році, я вже писала Вам. про частину тротуару від мікрорайону "Черемушки" в сторону міста. Ця частина тротуара виложена плитами, що дуже добре, але обходити її людям доводитться майже по проїзджій частині так ,як тротуар заріс чагарниками з акації та клену. На разі йде весна чагарники зазеленіють та розпустяться, а дітям, мамам з колясками прийдеться обходить цей участок тротуара майже по дорозі, де з страшною швидкістю їздять автомобілі. Будь-ласка вжийте заходів!
Дякую.

Відповідь: Питання буде вирішене найближчим часом, комунальні служби вже отримали відповідні доручення.
23. April 2015

Мешкані буд 63а вул.Леніна
Хотілося б додати до мого запитання з приводу опалення. Да. дійно у нашому будинку були збори, на яких більшість людей ставили підписи (згоду) для проведення індивідуального опалення.Не зрозуміло, чому одна людина себе вважає за більшість?На рахунок "карточних будинків", бомбосховищ-це взагалві маразм, навіщо вигадувати несинітниці та розповсюджувати їх.Ні один будинок панельний (а ми не одні на все місто) не склався, менше фантазуйте.А де кому жити і як люди вирішують самі без вказівок інших? У будинку живуть сім"ї з малими дітьми, зараз опалення відключено, що робити далі???

Відповідь: Питання проведення індивідуального опалення у будинку може бути вирішене виключно на загальних зборах мешканців будинку. На сьогодні відключення будинку від центрального опалення не стоїть. При згоді всіх жильців будинку, міська рада готова допомогти в переведенні будинку на індивідуальне опалення.
15. April 2015

Демобілізований
"10 квітня, напередодні свята Великодня, в міській раді відбулася зустріч щодо підтримки волонтерського руху в Лебедині та допомоги учасникам АТО. Учасники зібрання — представники міської влади, волонтери, бійці АТО — обговорили питання, які вже вдалося вирішили, а також визначилися з подальшими планами".
Гарний захід, але чому проігнорували всіма демобілізованими, а також присутністю рідних тих солдатів-лебединців, які сьогодні охороняють Україну, перебуваючи на сході під пулями? Боєтеся, що є що сказать? Хоча б те, що і нам, рядовим захисникам, і нашим батькам, уваги ніякої. Приклад - зустріч з командирами та кількома АТОвцями. Кому вона сьогодні потрібніша - нам, солдатам, які вже вдома, чи тим, хто не живе, а існує, сподіваючись лише на милість Божу, щоб побачити своїх синів чи чоловіків живими?
Я ще думаю, що дехто хоче отримати "на потім"документа учасника АТО? Нині, знаю, це прерогатива військових командирів. У Сумах вже один чиновник "погорів" на тому, що привласнив чималі гроші, зібрані ніби-то на потреби АТО. Лебединські чиновники, робіть і далі добрі діла, але будьте чесними і людянішими.

Відповідь: Дуже добре, що Ви читаєте сайт міської ради. Але кількома новинами нижче опубліковано оголошення, у якому не тільки повідомляється про проведення 16 квітня ц.р. заходу за участю демобілізованих учасників АТО, а й запрошуються всі бажаючі лебединці його відвідати.
14. April 2015

Галина
Я жителька будинку 63-а по вул. Леніна. Обурена тим, що це, виходить, і від мого імені хтось вимагає, щоб у 90-квартирному панельному домі встановлювалося індивідуальне опалення. По цьому питанню вже неодноразово збиралися збори і приймалось рішення - не випробовувати долю і залишити "карточний домік" у спокої. Навіть у офіційних рекомендаціях з приводу бомбосховищ написано, що в панельних будинках місця скупчення людей на випадок бойових дій протипоказані - панельні будинки при вибухах складаються, як коробочки. Хоча в нашому будинку біля підвалів нанесли такі позначки. Чого доброго, ще й індивідуальне опалення дозволять всупереч здоровому глузду. Тому, хто хоче комфорту, раджу не "мутити воду", а змінити місце проживання і не вирішувати власну проблему від імені більшості жильців 63-го дому.

Відповідь: Питання проведення індивідуального опалення у будинку може бути вирішене виключно на загальних зборах мешканців будинку. На сьогодні відключення будинку від центрального опалення не стоїть. При згоді всіх жильців будинку, міська рада готова допомогти в переведенні будинку на індивідуальне опалення.
14. April 2015

гость
Я вижу у керуючих нету чем заняться, все класно в городе, дороги европейские, чисто кругом, много мест для прогулок с детьми...и они решили от скуки снести памятник...?

Відповідь: Невдовзі пам’ятник буде встановлено в сквері Радянської армії, біля поховання Х.М. Фролова. А на місці пам’ятника буде зелена зона і капличка. І все це не коштуватиме бюджету жодної копійки.
14. April 2015

Мешканці будинку 63а вул.Леніна
Чи буде відкючений будинок від центрального опалення у найближчий час? Всі будинки у місті були відключені свого часу і ніхто не цікавився чи згодні всі мешканці на це чи ні, крім нашого.Не зрозуміло з яких мотивів? Знаходились різні отговорки, то нельзя то не можна. Чому ми повинні платити шалені кошти за неякісні послуги, а тим паче з такими розцінками, які будуть, а в неопалювальний період -мерзнути. Не треба мудрувати, а треба дбати про людей.Нам , як і всім мешканцям міста також хочеться комфортних умов для проживання.

Відповідь: Питання проведення індивідуального опалення у будинку може бути вирішене виключно на загальних зборах мешканців будинку. На сьогодні відключення будинку від центрального опалення не стоїть. При згоді всіх жильців будинку, міська рада готова допомогти в переведенні будинку на індивідуальне опалення.
14. April 2015

Костянтин
Читав про ремонт перил на мосту біля бані. А вчора йдучі через міст, що за вул. Пушкіна на ліво, був вражений - там взагалі повна аварійна ситуація. Огородження було зроблено завідомо не по технології - трубки та тонкий сталевий швелер, а не суцільний прут. Як може комбінат благоустрію так працювати? Адже в місті не 20 мостів і зламалися перила не вчора. Можна зрозуміті що грошей мало в бюджеті, але на необов'язкові витрати вони знаходяться, а на усунення небезпеки чомусь не вистачає. То може теж треба залучити когось з підприємців ?

Відповідь: Дякую за інформацію. Найближчим часом проблема буде усунена.
13. April 2015

Жителі села Токарі
Ми вже порушували питання про автосполучення між Лебедином і курортним селом Токарі, однак відповіді чомусь немає.Чи можна сподіватися на допомогу влади, адже Токарі відносяться до міськради?

Відповідь: Автобус «Суми-Межиріч» здійснює перевезення пасажирів щоденно о 08:20; 12;5; 17:15. Щодо відновлення руху автобусу «Лебедин-Межиріч» знаходиться на розгляді районної державної адміністрації.
13. April 2015

Роман
Хочу поблагодарить мера за оперативное решение проблемы описанной в обращении Веры и мною на этом сайте. Здорово, что есть такая служба в интернете города.
Спасибо. Берегите себя. С праздником Пасхи !

Відповідь: Дякую за добрі слова.
11. April 2015

Олександр
Шановний Анатолію Григоровичу, з Великоднем вітаю Вас. А тепер питання-пропозиція. Дивно чути, що сьогодні відповідно до внесених змін до законодавства міський відділ торгівлі не має права на перевірку суб’єктів господарювання. Але факт залишається фактом. Тоді чому б Вам, міському голові, не ініціювати створення в Лебедині комісії по захисту прав споживачів, яка б діяла при громадській раді (раніше її очолював Мальцев, а зараз Антипенко). Комісія могла б контролювати та перевіряти регулювання цін (тарифів) на соціально значущі товари і послуги, сприяла б поліпшенню якості надання послуг та товарів споживачам.
До складу комісії необхідно ввести представників ряду дієвих і авторитетних громадських організацій міста, а не таких, як у Антипенко (чим займається її організація і скільки там членів –дивина ?).
При цьому рекомендувати членам комісії звернути увагу на акцизний податок. Адже податок з продажу – це гроші міського бюджету. Здається, від даної пропозиції користі було б більше, аніж від долі пам’ятника Фролову, яким переймається нині громадська рада.

Відповідь: Шановний, Олександре! По-перше, запрошую Вас на засідання громадської ради. Зараз там зібрались активні люди, з цікавими конструктивними пропозиціями.
По-друге, Уряд на 2 роки заборонив перевіряти суб’єкти малого і середнього бізнесу, а також на півроку продовжив мараторій на проведення перевірок всіх суб’єктів підприємницької діяльності (це стосується ДФС і Держфінінспекції).
Це можуть роботи громадські організації. Створення громадських організацій споживачів передбачено ст. 25 ЗУ «Про захист прав споживачів». Таке об’єднання громадян допомогло б споживачам. Підтримую Вашу пропозицію.
Щодо акцизного збору. Порядок його справляння чітко регламентується законодавством. За І квартал 2015 року до бюджету міста надійшли 549,7 тис. грн. (в основному за продаж нафтопродуктів). До пам’ятника і комісії це не має відношення.
11. April 2015

igor
Скажите пожалуйста...у нас в городе можно отгородить себе забором двор в многоэтажке, вот например сколько нам хочется?

Відповідь: Дивне питання. Адже територія прилегла до багатоквартирного будинку – це спільна територія всіх мешканців будинку, і відгородити її не можливо. Якщо у Вас є інформація, що хтось подібне зробив – повідомте міську раду.
10. April 2015

Роман
Поддерживаю просьбу Веры. Дерево уже почти повалило секцию забора. А если идти ночью, то можно рассечь голову, а на велосипеде вообще погибнуть. Половина тротуара перекрыта этим стволом и металлической оградой. Примите меры пожалуйста.

Відповідь: Питання вирішене. Дякую за інформацію.
09. April 2015

Вера
Анатолий Григорьевич! Прошу обратить внимание: по тротуару как идти от садика РОМАШКА до МОСТА стоит дерево лопнувшее напополам, при порыве ветра одна часть упадет на дорогу, другая на тротуар, а дерево толстое. Один БОГ знает что будет.....

Відповідь: Питання вирішене. Дякую за інформацію.
03. April 2015

Code by lebedin.net
На главную страницу сайта







Комунальні платежі онлайн
СУМСЬКЕ ОБЛЕНЕРГО
Яндекс цитирования