Анатолій Удод , Проект в'їздного знаку міста Леб... , В'їздний знак міста , Вход в сквер , Вход в сквер , Тренеры. , Вхід до Школи №1 , Художественній музей , На юбилее Леднева Д.Я. , Троян Анатолій Григорович ,
Город глазами иностранного туриста , Змінено назви вулиць в Лебедині , Как помочь мужу стать успешным? , Советы для Вашего успеха , Депутати по вулицях , ГРАФІКИ прийому громадян з особи... , Графік вивозу побутовиз відходів... , Сергей Рахманинов в Лебедине , Статут територіальної громади ... , Проект статуту громади міста ІІ ... ,
Одержані повідомлення
Іван Петрович
Необхідно створити в міськраді інформаційну службу, або покласти на якийсь відділі обовязки по інформуванню жителів міста в телефонному режимі (не всі мають змогу та мождивість звертатись со соціальних інформаційних мереж), з приводу аварій чи якихось інших проблем. хиттедіяльності міста. Практика показує , що неможливо дозвонитись при їх настанні ні диспетчеру РЕСУ, чи Водоканалу. всі згодні , що бувають різні непередбачувані проблеми, на їх вирішення треба час, хай відповідальна особа на тел. дзвоник повідомляє жителів міста про ОРІНТОВНИЙ час вирішення. Адже є маленькі діти, хворі і т.д. Також РЕС, Водоканал, Горгаз, перевізників маршр. таксі зобовязати доповідати міськраду про настання збоїв

Відповідь:
Іван Петрович,дякуємо за ідею. Обов'язково розглянемо та візьмемо до уваги. А поки що з подібними запитаннями, Ви можете звернутися до секретаря міського голови за телефоном 2-30-12.
09. January 2016

Микола Іванович
Олександр Миколайович, перед виборами на дебатах ви говорили, що як тільки станете мером, перше питання буде-підготовка до зими, перевірка снігоотчисної техніки. Як бачимо, мабуть ви забули про перевірку? Чи що пішло не так, що ви так і не змогли організувати роботу техніки? Адмін, я вважаю, що це питання, на яке мер має відповісти.

Відповідь:
перевірили, але ті "гроби" зламались майже всі у першу добу. Та й що можна вимагати від техніки. що старіша за нас. Дякуючи більшості керівників підприємств міста ми витримали ці снігопади, вулиці почищені та продовжуємо це робити.Будемо працювати над тим, щоб оновити автопарк КП"Благоустрій", бо на тій техніці, що у них далеко не заїдемо.
09. January 2016

Татьяна Леонидовна
Ця "невелика проблема" мабуть на всіх великих та маленьких відрізках вулиць, що знаходяться осторонь центральних проїжджих частин. Вул. Зарудка тут не виняток- грейдера , що рівняють по грунту вже два роки не бачили, засипаємо ямки та ями чим можемо. Сніг по коліна та дві вузенькі коліі від двох-трьох машин, що зважилися тут проїхати - наше все.Повземо до найближчої аптеки та магазину, стрибаючи в сніг від зустрічних машин. Передбачую відповідь у стилі"беріть лопати до рук". Беремо,ще й як , але хватає сил тільки відкопатись до хвіртки , до дров та трохи на вулицю. Бо вся вулиця -пенсіонери та інваліди різного ступеню важкості. Суспільство вважається цивілізованим по нормальному відношенню до дітей , жінок, людей похилого віку та інвалідів. Питання з очисткою вулиць взимку та можливість купувати нормальні дрова за адекватною ціною і їх доставка не вирішуються.

Відповідь:
Про черговість розчистки вулиць та за ким закріплена Зарудка вже була дана відповідь.Наберіться терпіння, почистимо.
09. January 2016

Жителі вулиці Зарудка
Добрий день Шановний Олександр Миколайович, звертаюся до вас за допомогою, будь-ласка вирішіть питання прочищення вулиці Зарудка та ближніх провулків на 21 годину 8 грудня вони так і не чищені, адже снігу випало не мало, передають подальші снігопади та потепління, яке знову змітиться зниженням температури, страшно подумати про те, що буде з дорогою після того, як вона спочатку розтане, утвориться колія, а потім знову замерзне.

Відповідь:
Вулиці міста почали чистити з першої години ночі 8січня.Чистити сніг починають з центру міста, потім основні магістралі:Сумська,Гастело,Будильська,Леніна, Першогвардійська, Кобижча. Потім переходять на ті вулиці де ходять маршрутки. Нажаль не всі в нашому місті відповідально ставляться до потреб жителів:Зарудка, Першогвардійська,19 серпня,Соснова,Коцюбинського,Короленка,Денисенків,Партизанська,Клисів,Зільберніка,Калініченків,Дачнап,Орліва,Кравченків закріплені за ВПУ. Почистимо іншим транспортом трохи згодом.
08. January 2016

Олександр
Добрий день, Олександр Миколайович! Допоможіть, будь ласка, у вирішенні невеликої проблеми. Я звертаюсь від імені жителів вулиці Любарська. Зараз зима, випало чимало снігу. Але я не можу сказати, що сніг на вулицях нашого міста не чиститься. Чиститься він і на вул. Любарській. Але в самому кінці вулиці, на відрізку між вул. Космонавтів та вул. Щорса уже декілька років чистити сніг зимою забувають. Це не такий великий відрізок, усього метрів триста, але там теж живуть люди. Причому переважно люди пенсійного, похилого віку, які не в силі вручну почистити дорогу на цій частині вулиці. Якщо можна, зверніть, будь ласка, свою увагу на цю частину нашого міста. Тим більше, що знову передають снігопади, і проблема знову буде актуальною.

Відповідь:
Наберіться терпіння почистимо, нажаль технічні можливості у такі снігопади обмежені.
07. January 2016

Наталія
Добрий день Олександр Миколайович. Чи можна придумати якийсь ліхтар, щоб нормально освітлював річку Вільшанка в районі сушарки, там де на річці влаштовують ковзанку. Увечері коли дорослі приходять додому, вони не можуть повести дитину на каток, тому, що вже темно. Будь-ласка, придумайте щось. Я звертаюся до Вас від багатьох батьків.

Відповідь:
ліхтар там підключали від приватного будинку.Спробуємо це питання вирішити. Але врахуйте, що небезпечно пускати дітей без догляду дорослих на річку.
04. January 2016

Алексей
Добрый вечер. Александр Николаевич, обращаюсь к Вам с таким вопросом: на Лебедином озере на данный момент живет около 20 лебедей. Они видимо не улетели, т.к. маленькие родились поздно и "родители" не решились на перелет. Идет зима, впереди большие морозы,озеро замерзнет. Если Вы, мы (общественность) ничего не предпримим, то они просто умрут от холода и голода. Ведь благодаря таким прекрасным птицам наш город носит название - ЛЕБЕДИН! Давайте не дадим погибнуть этим шикарным, красивым птицам!

Відповідь:
Нажаль, втручання людей у природу інколи приносить більше шкоди, ніж користі. Лебеді полетіли. Вони діють за інстинктами і краще за нас знають, що і коли їм робити.
27. December 2015

СЕРГІЙ
Видалено, як таке, що не відповідає вимогам Закону.

Відповідь:
Якщо Ви дійсно хочете змін у нашому місті - прийдіть до мене, або зателефонуйте і я сам приїду. Це буде більш ефектівніше!
27. December 2015

Стеблянко В.Л.
Шановний Олександре Миколайовичу. Чи передбачається оптимізація міського та районного відділів освіти шляхом зведення, враховуючи обмеження фінансування освіти на державному рівні з 1 січня 2016р?

Відповідь:
Коли розділяли місто та район, зробили це як Попандопуло.Цю дурість можна буде виправити лише після об"єднання громад міста та сільських.
21. December 2015

АДМІНІСТРАЦІЯ САЙТУ
Шановні користувачі Інтернет-приймальні міського голови!

Ця приймальня створена для надання можливості громадянам висловити свої пропозиції що до вирішення питань життєдіяльності міста та одержати відповідь на нагальні питання, що турбують громадян.
Нажаль, окремі громадяни сприймають цей сервіс, як сторінку соціальних мереж або фуруму, де, анонімно прикриваючись псевдонімами, (фейковими іменами) намагаються посперечатися або висловити своє, найчастіше негативне, ставлення до дій міського голови, не залежно від конкретного прізвища.

Таке використання Приймальні не є продуктивним і тільки відволікає увагу міського голови від дійсно нагальних запитань та пропозицій громадян нашого міста.

Для тих з Вас, що бажають спілкування на загальні теми, бажають висловити свое опосередковане ставлення до міського голови або будь-кого з держслужбовців міста, переконливе прохання робити це виключно в соцмережах та в коментарях до статей на міських сайтах.

На підставі вище зазначеного, в котрий раз повідомляємо:
всі записи, що міститимуть замість конкретики - особисті роздуми, припущення, зауваження, настанови, докори, дискусії, "флуд", "троллінг" тощо - БУДУТЬ ВИЛУЧАТИСЯ.

Користуйтеся Приймальнею за призначенням, щоб інші громадяни мали можливість оперативного спілкування з міським головою по суттєвим питанням, а не читати цікаві плітки та анонімні повчання від активних користувачів.

Поважаймо себе та опонента.

З надією на розуміння, та повагою до всіх користувачів,
Адміністрація Лебединської інформаційної мережі www.Lebedin.net
25. November 2015

Ващенко І.Л.
Олександр Миколайович! Чи підлягатиме Закону про очищення влади, люстрацію, антимайданівець, очільник регіоналів міста, начальник відділу освіти Доценко В.В.

Відповідь:
1.Мене ніхто не звинуватить у любові до януковича, антимайданівців.Але давайте дивитись на речі реальними очима: ми хочемо все зламати чи навести лад у нашому місті?
2.Слідуючи за Вашою логікою, 5 листопада(коли я приступив до виконання обов"язків міського голови), я повинен був звільнити всіх працівників від заступників до прибиральниці? А потім розігнати Водоканал, Благоустрій, Жеки, Теплоенерго? І тим самим паралізувати все місто? Ви дуже помиляєтесь, я не ідіот, щоб робити такі безглузді вчинки.
3.Порошенко працював в уряді Януковича, але більшість обрала його президентом. Як з цим бути?Троян А.Г був обраний міським головою від партії регіонів,але я не бачив Вас з плакатом протесту ні у 2010р, ні у 2015. Почніть зміни з себе!
23. November 2015

Випускники, батьки, учні.
Для кандидата в мери Лукьяненка.
Школа №1 була, є і буде!!!
20. October 2015

Батьки
Анатолію Григоровичу,до вас звертаються батьки учнів 6 класу 5 школи.Просимо розібратися з питанням,до яких пір Рева Тетяна Василівна (голова батьківського комітету школи) разом з Нездіймишапкою Тетяною Миколаївною будуть вимагати кошти з батьків на ремонт їдальні?Навесні здавали,тепер оголосили що ще потрібно здати.Помимо тих грошей що здаєм кожного року на потреби школи,ще окремо по 2 рази на рік здавати на ремонт їдальні?В інших школах чомусь такого немає.До яких пір таке буде продовжуватись,ми отдавали дітей,що їм в школі знання дали,а не здійснювали там побори з батьків.

Відповідь: Будь-які ремонтні роботи в школі, за рахунок батьківських коштів, проводяться лише з доброї волі батьків. Якщо хтось не бажає здавати кошти, то змусити його це робити не можливо. Якщо з вас вимагають ці кошти, дайте мені інформацію, хто конкретно це робить.
Також хочу відзначити, що ні школа, ні міська влада не має відношення до зібраних батьківськими комітетами коштів. Ці кошти витрачаються виключно батьківськими комітетами та на цілі, що були ними визначені.
В свою чергу, обіцяю допомогти коштами міського бюджету для вирішення питання закінчення ремонту їдальні.
19. October 2015

Жителі вулиць Козіївка і Вокзальна
Шановний Анатолію Григоровичу, з весни до осені ми, жителі вулиць Вокзальна і Козіївка (та й ряду інших), які йдуть від центру міста в напрямку Вокзальної, чи не щодня бачимо картину: зранку і до вечора стоїть (або сидить на стулі) в районі номерів 70-80 недоглянутий дідусь, який розповідає про себе легенди, від яких холоне кров. Називає себе Григорієм Птущенком (якщо не помиляюся), в якого згоріла хата і немає власного кутка. Перехожі його підтримують хто чим може - жінки щось поїсти дають або якусь гривню чи дві, а чоловіки - цигарки. Ця людина, на мою думку, заслуговує кращого життя і турботи з боку влади. Вивчіть це питання в мерії і допоможіть безхатченку з його документами, пенсією, яка чомусь потрапляє в руки сторонніх осіб. Сприяйте учаснику бойових дій, чорнобильцю Григорію Птущенку мати достойний притулок. Попереду зима, цей дідусь уже мерзне, дуже схуд з весни. Полегшіть життя безхатченка. Дякую і сподіваюся на людяність.

Відповідь: Дякую, що не залишаєтеся байдужими. Соціальні служби міста найближчим часом вивчать ситуацію і зроблять все, щоб допомогти людині.
09. October 2015

гость
Лутше бы сделали детям нормальную площадку, хоть одну на весь город, ато то что в центре -это позор!!! а вот каплички....да-это очень надо, на горку денег нет?!!!

Відповідь: Дитячий майданчик ми відкриваємо через 2 дні на вулиці Сумській. А от щодо каплички, то на неї з міського бюджету не витрачено жодної гривні – це подарунок лебединцям від нашого земляка Ігоря Мірошніченка.
Якщо ж Ви хотіли дитячий майданчик на цьому місці, то там його робити заборонено. Адже там перетин двох доріг.
Що ж до Вашої оцінки майданчика в сквері Молодіжному, то пропозиція приймається, будемо працювати.
08. October 2015

Виктория
Анатолий Григорьевич - с городского бюджета , карманов простых горожан,предпринимателей выделены деньги и проделана робота по ремонту дорог в городе.Это конечно хорошо.До августа месяца хоть стало легче проехать по городу. Но приехали люди на заработки и им глубоко на........ на наши дороги и деньги. Почему фуры с таким тоннажем курсируют по центру города? Кто дал им разрешение делать перегруз и зарабатывать на нас деньги? Почему не пустить фуры по бывшей ( военной ) дороге. А лесовозы по центу это тоже норма? Толпы людей , а лесовозы спокойно курсируют по центру города - так и до беды не далеко.При таком отношении к дорогам ( деньгам) у нас никогда не будет ни дорог ни денег.

Відповідь: Ви піднімаєте правильні питання – фурам та лісовозам в центрі міста робити нічого. І це не тільки тому, що вони руйнують наші дороги, а й тому, що спричиняють небезпеку для городян і є причиною дорожніх заторів.
Ще в 2013 році виконавчим комітетом внесено зміни у план дислокації дорожніх знаків по місту, відповідно до якого було обмежено рух важковагового транспорту через місто. Та на жаль, міліція не може виконати цього рішення, так як у неї відсутні ваги для машин. А без зважування не можна стверджувати, що у машини та критична вага, що заборонена для проїзду через центр міста.
Крім того, щоб пустити важковаговий транспорт в об’їзд – треба мати об’їзну дорогу, якої у нас не має.
07. October 2015

гость
Хочеться сказать спасибо нашим властям особенно меру как они отвечали каким будет место там где стоял памятник на перекрестке ул. Гудымовская и Ленина, щас там так красиво...такая красивая бетонная тумба, так удобно разложить газетку с закусочкой... а какой отреставрированый и покрашеный забор со слов мера, красота...ЛОМАТЬ НЕ СТРОИТЬ...

Відповідь: Дуже прикро, що Ви це так сприймаєте. Вкотре намагаюсь пояснити, що пам’ятник був перенесений виключно для того, щоб його зберегти. Інакше, він був би знищеним.
А щодо каплички, то повірте, мною робиться все можливе, щоб капличка була, і запевняю Вас, вона там буде.
05. October 2015

Лариса
Велика подяка Вам, Анатоліє Григоровичу, за сприяння у вирішенні проблеми зі старими деревами по вул. Піонерьский, 7. Тепер ми можемо не хвилюватись, що дерево поб`є дах, або впаде на голову нашим дітям. Дуже дякуємо!
Сім`я Маркелових (Виходцевських)

Відповідь: Немає за що. Дякую за добрі слова. Завжди раді допомогти.
05. October 2015

Стегній Дарія Юріївна
Чому розмір стипендії з липня місяця скоротився майже вдвічі?

Відповідь: На жаль, сьогодні міська влада не має жодного відношення до встановлення чи коригування розміру стипендій. Ці питання знаходяться у компетенції Міністерства освіти і науки. Отримати відповідь на Ваше питання можливо через керівництво Вашого навчального закладу.
Щодо розмірів шкільних стипендій кращих учнів, то вони не зменшувалися.
29. September 2015

Марина
Доброго дня, Анатолію Григоровичу! У минулому випуску газети "Життя Лебединщини" прочитала цікаве оголошення про конкурс на створення гімна міста Лебедина і у мене виникло кілька питань. По-перше, чому такі "вузькі" терміни проведення - лише 2 тижні (хоча у вашому розпорядженні на офіційному сайті зазначено, що Конкурс проводиться ще з вересня 2014 року)? По-друге, виходячи з Положення (ознайомилася на тому ж офіційному сайті), текст+ноти+фонограма. Чому немає відбіркового етапу Конкурсу між поетами на кращий текст, а потім між композиторами на кращу мелодію? Чи не втрачається "здорова конкуренція" між претендентами? По-третє, навіщо створювати ще один гімн, якщо під час фестивалю у с. Підопригори Анатолій Сахно разом із вихованцями Школи мистецтв виконали чудовий гімн Лебедина? Чи не є Конкурс фіктивним? Варто зазначити, що дане питання турбує не лише мене, а багатьох лебединців і активно обговорюється. Дякую Вам за увагу і відповідь.

Відповідь: Надзвичайно приємно, що Ви не тільки цікавитися подіями, міста, а й переймаєтеся питаннями, його життєдіяльності.
Щодо конкурсу підготовки проекту Гімну, то дійсно, він був оголошений у вересні 2015 року. Метою конкурсу є створення музичного символу міста, який буде сприяти вихованню почуття патріотизму, поваги та любові до рідного міста.
Можливо дійсно, часові рамки цього конкурсу не дуже великі, але вони не завадили вже кільком претендентам подати заявки на участь. Тож, обмеження в часі не є перепоною. А от щодо проведення конкурсу у декілька етапів, то на думку конкурсної комісії, від цього нічого не зміниться, а буде тільки затягувати його проведення.
Тепер щодо музичного твору про Лебедин, представленого в селі Підопригори. Хоча його автори й назвали його Гімном Лебедина, та офіційно затвердити його має право виключно міська рада.
Але якщо оцінювати цей твір, то він, дійсно, заслуговує стати Гімном Лебедина. До речі, його вже подано на розгляд комісії, що буде визначати переможця.
За перебігом конкурсу – слідкуйте на сайті міської ради - http://lebedyn.com.ua/.
18. September 2015

Тетяна Леонідівна
Шановний Анатолій Григорович
Звертаємось до Вас тому, що відповідь на таке питання та ще багато інших не знаємо де отримати. В місті зовсім не налагоджено інформаційну інфраструктуру. До сих пір (у 21 сторіччі) інформація в місті працює на рівні "одна бабця сказала". Сьогодні між 10 та 11 годинами ранку над містом вдруге за цей тиждень завила сирена. Сполохалися всі собаки, піднявся тиск у хворих пенсіонерів. Що означає ця сирена?Скоріш за все , як кажуть, перевірка готовності . вчення та все таке інше. А що повинна сповіщати сирена, і що робити, коли це, борони Боже, будуть не перевірки? Чи шукати підвал , чи навпаки бігти на площу? Чи авіаційна тривога , чи ворог вже підходить до Лебедина?Може спочатку роз'яснити населенню , що несе ця інформація? Звичний аргумент в таких випадках: слухайте радіо. Але якщо, наприклад, у нас немає радіо, ми не купуємо наших газет, але є інтернет , телебачення?

Відповідь: Шановно, Тетяно Леонідівно! Ні для кого не є таємницею, в якому часі ми живемо. Сьогодні, в Україні йде війна, однією із причин якої є те, що ми були не готові. Тож, питання готовності, тренувань, проведення навчань з цивільного захисту є сьогодні пріоритетом.
Про кожне таке навчання завжди повідомляється через місцеву газету «Життя Лебединщини», радіомовлення «Світанок» та офіційний сайт Лебединської міської ради.
Про те, що робити при різноманітних сигналах тривоги – також читайте на сайті Лебединської міської ради (http://lebedyn.com.ua/) в розділі Цивільний захист (http://wp.me/P5W4Jp-2p).
16. September 2015

ОЛекса
Прочитав Статут громади міста. І в Статті 19. Територіальна громада міста Лебедина — сукупність громадян України, які живуть на території Лебединської міської ради, незалежно від віку, місця народження....

Питання - а чому не на території міста Лебедин та інших населених пунктів, підпорядкованих Лебединській міській раді ? Хіба рада може бути місцем проживання будь-кого ? Рада це є юридичне створіння.

І далі по тексту : ... незалежно від віку... , а нижче у Статті 20. читаємо: Члени територіальної громади міста Лебедина — громадяни України, які досягли 18-річного віку... Так незалежно від віку чи досягнувши 18 - річного віку, чи що малося на увазі ?

Щось не досконало відредактовано за змістом, як на мене.

Відповідь: Дякую за бажання ознайомитися із Статутом територіальної громади міста Лебедина. Проте, дозвольте вказати Вам на окремі неточності у Вашому розумінні.
Зокрема, по-перше, рада дійсно не може бути місцем для проживання, але територія міської ради – може.
По-друге, щодо статей 19 та 20 Статуту, то якщо читати текст уважно, то стаття 20 розкриває окремі поняття статті 19. Зокрема, зміст терміну «Територіальна громада міста Лебедина» і «Члени територіальної громади» - поняття не тотожні, хоча і дуже схожі. Але перше – значно ширше, ніж друге. Тож, звідси і умовності.
А взагалі дуже приємно, що Ви намагаєтеся не тільки перечитати текст Статуту, а й спробувати його зрозуміти. Якщо у Вас будуть ще питання по його змісту, то я із задоволенням на них відповім.
11. September 2015

Батьки
Цитата:
"Батьки

Добрий день, Анатолій Григорович!
Близько двох тижнів назад, Ви разом з нашими дітьми відкрили спортивний зал в мікрорайоні "Черемушки", чому про цю подію не написав жодний з міських сайтів, не висвітлилась ця тема й в "Будьмо разом". Адже це спорт, чим більше батьків знатимуть,тим більше дітей буде в спортивному залі , а не на вулиці. Дякуємо Вам за підтримку!

Відповідь: Ваше питання взяте до уваги. В подальшому темі висвітлення загальноміських подій буде приділятися більше уваги.

25. November 2014 "

Добрий день,Анатолій Григорович!
Непройшло й року, як ми знову до Вас звертаємося, в минулому році переважно силами наших дітей , було зроблено ремонт спортивної зали , Ви відкрили цей зал, й що ми бачимо через рік, ЗАЛ ЗНОВУ ЗАКРИТО. Наступив вересень діти пійшли до залу, а там висить навісний замок. Як це розуміти? Це, в першу чергу завідуюча МЦКД, разом з міською владою, так турбується про підростаюче покоління, чи зал після ремонту потрібен для других цілей?
Просимо негайно відповісти на наше питання.
Дякуємо.

Відповідь: Одразу приношу вибачення всім, хто зазнав певних незручностей у зв’язку із тимчасовим призупиненням роботи спортзалу. Сподіваюся Ви з розумінням поставитися до ситуації. Адже ніхто не збирався зачиняти спортзал, і не буде робити це в майбутньому. Справа в тому, що тимчасово там не було працівника. Тепер таку людину нам вдалося знайти і спортзал вже працює і буде працювати за наступним графіком: понеділок, середа, п’ятниця з 16:00 до 19:00.
08. September 2015

Виктория
Полный провал выдачи субсидий. Объясню. 26.08 в помещении Щорса 55 людей человек 50( в основном бабушки и дедушки) принимают 2 специалиста.На вопрос: Почему два и где начальник ответ: В отпуске. Какое моральное право имеет начальник уйти в отпуск не организовав роботу? И бросить стариков в помещении просиживать (голодными) по 8-10 часов. Очередь занимают в 5 часов утра.Второй вопрос: Принесите то,принесите это. Министр четко сказал никаких справок. Или что у нас свои министры?Почему никто с гор.совета не приехал к своим избирателям и не помог исправить ситуацию с провалом в обслуживании горожан? Если кто считает это все ложью придите Управление труда и соц.защиты. Только не понятно от кого уже надо защищать горожан.

Відповідь: Питання оформлення субсидій постійно перебуває на контролі міської влади. Зрозумійте, що обсяг роботи працівників управління зріс, щонайменше у 5 разів, при тому, що кількість працівників залишилася без змін.
Сьогодні працівники управління працюють над тим, щоб покращити ситуацію. Зокрема, були введені талони та попередній запис. І люди можуть обрати не тільки зручний для себе день, а й час, коли зможуть прийти. Проте ще важко переконати людей приходити у свій час, а не прийти за 3 години до своєї черги і чекати перед кабінетом.
Також віднедавна в управлінні збільшено кількість спеціалістів, що проводять прийом громадян трьох: два по субсидіях та один по призначенню державної допомоги. Четвертий спеціаліст проводить попередній запис на прийом (по талонах).
У разі подання заявниками некоректно заповнених заяв та декларацій спеціалісти можуть запросити заявника для уточнення наведеної інформації, або з’ясувати питання в телефонному режимі.
27. August 2015

Житель города
Вопрос к райадминистрации и властям города.
Почему скрыли эту информацию от Лебединцев :

«Квартал-95» приезжает в сумское село

21 августа в поселке Пидопрыгоры Лебединского района пройдет фестиваль "Едина Сумщина - едина країна", изюминкой которого станет выступление студии "Квартал - 95". Вход на их шоу - бесплатный. Также в рамках фестиваля будут выступать: музыкальный коллектив "Горлица - АРТ", финалисты проекта "Голос Страны" и др. На фестивале будет проходить и парад вышиванок. Победителей ожидает специальный приз. 21 августа, начиная с 14:00 часа, от конечной остановки троллейбуса №5 по улице Роменской (район Педуниверситета) в село Пидопригоры Лебединского района и в обратном направлении будут курсировать автобусы, которые будут отправляться по мере наполнения.
Стоимость проезда – 25 гривен."
И почему это село Лебединского района названо "Сумским селом" " в газете Ваш шанс. Которой кстати БОЛЬШОЕ СПАСИБО за эту информацию. А у нас что не было бы желающих поехать? ?

Відповідь: Шановний, «житель города». Здається Ви жили весь цей час на іншій планеті. Про те, що на Лебединщину їде Квартал 95 гороврило все місто, район і область з липня 2015 року. Про це писали у кожному номері «Життя Лебединщини», оголошували на радіо, були повідомлення на офіційному сайті та у соціальних мережах. Про те, що з міської площі будуть їхати автобуси писалося там же, а також на оголошеннях по місту. Якщо ж Ви цього не хотіли помічати, то звісно, Ви його і не побачили. Щодо інших лебединців, то більше 1000 жителів міста відвідали цей фестиваль.
А питання, як газета «Ваш шанс» назвала село Підопригори, то це питання до колективу редакції, а не до міської ради. Тим більш, як на мене, то йдеться про село в Сумській області.
21. August 2015

Каріна
Шановні, я проживаю в центрі міста, в багатоповерховому будинку. У нас води тижнями може не бути, не те що сутками. Немає води - із-за однієї простої причини - наш "вельми любимий" мер дав дозвіл на проведення води в багато часних секторів, а щоб не "порвати труби" - тиск води дають не великий, що і на 2 поверх не доходе. Звичайно, всім потрібна вода, і я ще не достатньо стара, щоб пройти 200м до колонки. Але як бути старим людям? Ви хотя б вранці і ввечері по-довше давали нормальний тиск води. А то в 6:45 дасте - в 7:00 вже немає, і ввечері близько 11 на півгодини в середньому. І як так жити? Літо, жара, пральна машинка навіть попроти не встигає. Да і замореною чекати так пізно - теж не в кайф. Ви б змогли так існувати, бо це не життя?!

Відповідь: Спасибі Вам за слова і Вашу обізнаність в питаннях водопостачання. Ми ж в свою чергу будемо робити все, щоб покращити ці послуги.
Пропоную також, якщо у Вас є проблеми з водопостачанням, звернутися до КП «Водоканал». Дозволи на підключення до міського водогону люди отримують там, а не в міській раді. Ми в свою чергу проведемо роботу з «Водоканалаом», щоб якнайшвидше вирішити підняті питання.
14. August 2015

Юра-голос
Дивуюсь, чому зняли моє запитання стосовно того, скільки ж іще чекати (потерпіти) жильцям 90-квартирного будинку, в який вода надходить годину-другу за добу і то увечері, або й взагалі її немає? Лебединців з 63-А пора заносити в книгу рекордів Гіннеса.
Тепер за "каністру" - я то можу й сходити за кілометр від дому, а як бути старикам та хворим? Останнє речення у відповіді, м'яко кажучи, образило до глибини душі.

Відповідь: Ніхто нікого не хотів образити. Будемо робити все, щоб водопостачання задовольняло мешканців будинку №63 «а».
Пропоную також провести провести зібрання мешканців будинку із запрошенням керівництва «Водоканалу» і міської ради.
14. August 2015

местный
По поводу воды, воде нет и летом, осенью, зимой и весной. А насчет сходить и набрать в канистру....в туалет сходить в лес бесплатно, да и вообще поставить палатку можно, и все круто, вода-туалет рядом, ВЫ дали совет достойный!!!

Відповідь: Я дуже прошу Вас, давайте не заходити далеко з лісами, палатками і туалетами. Є питання покращення водопостачання, давайте його вирішувати разом, в діалозі розумних пропозицій.
13. August 2015

Юра-голос
Живемо сутками без краплі в кранах води коли на дворі +40. Таке положення в 90-квартирному домі по вулиці Леніна в Лебедині. У чому причина? Та й взагалі, коли вже жильці перестануть мучитись через нерегулярну подачу води?

Відповідь: По питанню водопостачання – відповідаю: «живемо сутками без води» - заявлено дуже голосно. Чому цих заяв я не чую взимку або в інші пори року, окрім літа. А тому, що в цей час приватний сектор виснажує мережі поливом огородів, консервацією, здійснюється крадіжка води, вода використовується на інші потреби.
На жаль, є ще проблеми, де потрібно увійти у положення і потерпіти. А взагалі, Юра, можна взяти каністерку і сходить на площу Волі, де безкоштовно набрати добротної та найякіснішої по всій Україні води.
06. August 2015

ОЛекса
Саша написав : Останнє - не метод доносити інформацію до тих жителів Лебедина, яких турбує доля міста.
Ні, саме активним людям і потрібна така преса. І розносити треба по будинкам, а не складати стосиком в держустановах ( садках, виконкомі тощо). Це все одно, що викинути більшу частину тиража на смітник.

Відповідь: Не перейматися. Традиційно, половина тиражу газети «Місто моє» йде городянам, що підписані на «Життя Лебединщини», інша половина – безкоштовно розповсюджується серед людей через установи, організації та магазини (але безкоштовно). Наклад цього номеру газету складає 3000 примірників.
04. August 2015

Code by lebedin.net
На главную страницу сайта







Комунальні платежі онлайн
СУМСЬКЕ ОБЛЕНЕРГО